Gymtjugofyra
Vanliga frågor
Här finner du de vanligaste frågor och svar som inkommer till vår kundtjänst.
Du är alltid välkommen in till vår reception i Östersund eller kontakta oss på Info@gym24h.se där personal gärna hjälper dig med de eventuella frågor som inte beskrivs här nedan.
1. HUR LÄNGE KAN JAG FRYSA MITT AUTORGIROKORT?
Två månader per år till en kostnad på 200kr eller uppvisning av sjukintyg.
För att frysa sitt kort kontaktar du info@gym24h.se
2. HUR LÅNG UPPSÄGNINGSTID ÄR DET?
3 månader.
3. HUR SÄGER JAG UPP MITT AUTOGIROKORT?
Uppsägning görs via mail till :avsluta@gym24h.se
skriv namn och personnummer i mailet.
4. VARFÖR HAR MITT STUDENTKORT HÖJTS?
Är du fortsatt student och ditt studentpris höjts så måste du lämna in ett nytt intyg, t.ex. Mecenatkort, Studentkortet eller annat underlag som visar att du studerar. Detta till info@gym24h.se eller i vår reception.
Retroaktiva återbetalningar görs ej.
5. HUR BYTER JAG KONTONUMMER FÖR MITT AUTOGIRO?
Kontonummer byts via info@gym24h.se
6. HUR GAMMAL MÅSTE JAG VARA FÖR ATT BLI MEDLEM?
Man kan bli medlem från att man är 12 år.
Att tänka på är att om man är under 18 år måste en myndig person stå för autogirot. Den personen måste då vara med när abonnemanget tecknas (gäller alla medlemskap inklusive prova-på-kort).